Legújabb generációs hordozható akkumulátoros online pénztárgép strapabíró, kifelyezetten nagyforgalmú üzletek, vendéglátó egységek részére kifejlesztve.
Engedélyszám: A307
Megrendelés:
A rendelés rögzítése után munkatársunk kapcsolatba lép Önnel és véglegesíti a megrendelést!
Szükséges dokumentumok az új online pénztárgép üzembe helyezéséhez:
Egyéni vállalkozás esetén:
- Vállalkozói igazolvány, vagy igazolás az egyéni vállalkozói nyilvántartásba vételről
- 16 jegyű üzembe helyezési kód melyet a PTGREG nyomtatvány kitöltése után a NAV küld meg.
- Személyi igazolvány szám.
Cég esetén (Bt. Kft.):
- Aláírási címpéldány
- Cégkivonat
- 16 jegyű üzembe helyezési kód melyet a PTGREG nyomtatvány kitöltése után a NAV küld meg.
- Aláíró személyi igazolvány száma
A feltüntetett ár nem tartalmazza a pénztárgép üzembe helyezési díját.
Üzembe helyezési díj: 10.000Ft+ÁFA / pénztárgép, (bruttó: 12.700,-Ft)
Az üzembe helyezési díj tartalmazza a pénztárgép felprogramozását, a NAV lejelentést, ügyintézést, a szolgáltatói szerződés megkötését.
Üzembe helyezés nélkül nem vásárolhat online pénztárgépet!